Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Székhelyszolgáltatás Budapesten és Újlengyelben 2018-ban is.

2018-ban is folytatódnak akcióink. Ennek megfelelően 2018-ban is kedvezményesen fizethet elő székhelyszolgáltatásra Budapesten, a VI. vagy II. kerületekben. Az akciós ár 19.900 + áfa, amely tartalmazza az ügyvédi munkadíjat is, vagy ha úgy tetszik 1 Ft-ot számlázunk ügyvédi munkadíj gyanánt.

Az akció vonatkozik az Újlengyeli székhelyszolgáltatásra is. Újlengyelben iparűzési adó mentesség van, vagyis a kirótt iparűzési adó nagysága 0 %. Itt is az ügyvédi munka díja 1 Ft. 

Mindkét esetben az ügyvédi munkadíj vonatkozik cégalapításra és cégmódosításra is.

0 Tovább

Székhelyszolgáltatás – Cégmódosítás 2016 2.

Székhelyszolgáltatás és ezen belül kötelező cégmódosítás bejegyzésem második részéhez értünk, ahol még több mindent megtudhatnak erről a mai napon.

A székhelyszolgáltatás igénylése során több féle szolgáltatást választhatnak, például cégalapítást vagy cégmódosítást, esetleg könyvelést is, hogy ha úgy tetszik.

Ezáltal nem csak az ügyvédi irodákhoz tudnak fordulni, amikor be szeretnének adni kötelező cégmódosítás papírokat, hanem a székhelyszolgáltató ügyvédjéhez is.

A kötelező cégmódosítás nem merül ki ennyiben, mert azt is érdemes tistázni, hogy milyen esetekben, milyen költésgek merülhetnek fel.

Fontosnak érzem azt, hogy ez tisztázásra kerüljön, mert nem egyértelmű mindenki számára, hogy milyen költségek merülhetnek fel.

Először is, amit mindenképpen tudni kell, hogy alapvetően a kötelező cégmódosítás költségmentes vagyis ingyenes.

Hogyan lehet ingyenes a kötelező cégmódosítás?

Erre a következő bejegyzésben fogják megkapni a megfelelő választ. Tartsanak velem akkor is!

 

0 Tovább

Székhelyszolgáltatás – Cégmódosítás 2016

A cégmódosítás a székhelyszolgáltatás témánkon belül is nagyon fontos szerepet tölt be, főleg hogy ha a kötelező cégmódosítás 2016 -os dátumára gondolunk.

2016. március 15-én van a 2 éves haladéknak a "lejárati" ideje, ami azt jelenti, hogy bizony eddig a pillanatig be kell, hogy érkezzenek a kötelező cégmódosítás kérelmek az illetékes Cégbíróságokhoz mindn esetben.

A dátumot a 2014. március 15-i Polgári Törvénykönyv újított változatának a hatálybalépése adta meg, amely alapján a gazdasági társaságok 2 évet kaptak arra, hogy benyújtsák a kötelező cégódosításaikat.

A kötelező cégmódosítás azokra az elemekre terjed ki, amelyeket a Törvénykönyv újításával hoztak egységbe, emiatt minden olyan cég, amelynek a társasági szerződése nem felel meg ezeknek a követleményeknek, ennek megfelelően kell, hogy átalakítsa.

A további tudnivalókról a következő székhelyszolgáltatás, kötelező cégmódosítás 2016 bejegyzésben lesz részleteiben szó.

 

0 Tovább

Székhelyszolgáltatás –  Központi ügyintézés: bejelentés 2.Várom Önöket akkor is!

Köszöntök mindenkit a székhelyszolgáltatás legújabb bejegyzésében!

Ahogyan azt már ígértem, a mai nap is a központi ügyintézés jegyében telik majd. Lássuk akkor, hogy miről is lesz szó.

Tehát, az egyik nagyon fontos dolog, amelyet a központi ügyintézés és a székhely, székhelyszolgáltatás elválása kapcsán nem szoktak tudni, az az, hogy kinek, hova, és hogyan kell bejelenteni.

Hogy ha az alapítás szerződésminta alapján készül, akkor ott már egyből meg tudják adni a székhely és az ügyintézés pontos címét.

Kinek kell kötelezően tudnia a központi ügyintézésről?

Ez az egész cikkünk központi kérdése.

Mert gondolhatnánk azt is, hogy igazából mindenkinek érdemes tudnia róla, és jó, hogy ha tudnak is, de a helyzet nem ez.

Az elsődleges, akinek tudnia kell róla, az az állami adóhatóság.

Igen, a NAV!

Nekik mindenképpen tudomást kell arról szerezniük, hogy hol van az ügyintézés, mert ha a székhelytől elválik, akkor ezek után tulajdonképpen a székhely relevanciája már nem olyan erős.

Következő székhelyszolgáltatás bejegyzésünkkel, ezzel a témával haladunk tovább.

Várom Önöket akkor is!

 

0 Tovább

Székhelyszolgáltatás –  Központi ügyintézés: bejelentés

0Székhelyszolgáltatás 2015

A mai székhelyszolgáltatás bejegyzés alkalmával, górcső alá vesszük, hogy a székhelyszolgáltatás és a központi ügyintézést hogyan és kinek kell bejelenteni.

Sokak számára nem volt egyértelmű, hogy mi a helyzet a központi ügyintézéssel.

Erről már egy régebbi bejegyzés során részletesebben írtam, de nézzünk meg egy két dolgot ismétlés gyanánt.

Először is szeretném leszögezni, hogy az, hogy nem tudják pontosan, hogy mi a különbség a kettő között, nem róható fel senkinek sem.

Az ügyvédjüktől vagy jogászuktól mindenképpen kérjenek erről egy részletes tájékoztatást.

Az ügyintézés és a székhely elválhat egymástól.

Ezt ugyanaz a törvény engedi, mint amelyik szintén kimondja azt is, hogy alapszabályként a kettő ugyanaz és egy helyen található.

Azt is megbeszéltük abban a bizonyos cikkben, hogy a központi ügyintézés tulajdonképpen a társaság menedzsmentjének ad otthont, és itt nem folytatnak a működéssel kapcsolatos tevékenységet.

Azt különböző helyeken, irodákban teszik meg.

Viszont itt kell lenniük azoknak a papíroknak, amelyeket a társaságnak őriznie, és tárolnia kell.

Ennyi ismétlés elég is volt.

A következő székhelyszolgáltatás cikkben, már ténylegesen fogunk foglalkozni azzal, hogy kinek és miért kell bejelenteni a központi ügyintézés helyét.


Valamint, hogy milyen módok vannak erre.

 

0 Tovább

Székhelyszolgáltatás - A legjobb választás!!

blogavatar

A blog a székhelyszolgáltatásról szól. A székhelyszolgáltatás fogalmáról, intézményéről, elvi-jogi hátteréről, magáról a székhelyszolgáltatás piacról, a buktatókról, gyakorlati tudnivalókról, a székhely jogi fogalmáról stb. Próbáljuk a blogot gyakorlati szempontból megközelíteni, gyakorlati tudnivalókat leírni.

Utolsó kommentek