Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Székhelyszolgáltatás - Székhelyszolgáltatás IPA mentesen. Miért jó?

Érdemes többször felhozni a székhelyszolgáltatás során, hogy miért kifizetődő az, hogy a székhely IPA –mentes településen van bejelentve.

Az IPA azt jelenti, hogy iparűzési adómentes. Ez az adónem nem központilag van szabályozva olyan értelemben, hogy kiadták területi szintre. Meg van szabva, hogy az önkormányzatok autonómiájuk alapján, meghatározhatják saját maguknak, hogy ki vetik –e ezt az adót a településre vagy sem.

Egyre kevesebb és kevesebb ilyen településről számolhatunk be, amely IPA – mentes.

A székhelyszolgáltatás, székhelyszolgálat szépsége ebben rejlik, hogy olyan információkat tudhatunk meg, olyan kedvezményes szolgáltatásokat vehetünk igénybe, amelyet nem gondoltunk volna, mert nem volt senki, aki előtte megadta volna számunkra a megfelelő információt.

Érdemes IPA –mentes helyre kérni a székhelyet a székhelyszolgáltatás során.

Az IPA során a korrigált nettó árbevételnek a 2% - át kell kifizetni. Ez érthetőbben kifejezve azt jelenti, hogy a bevételből lejön az anyag költség és az alvállalkozók költsége.

Minden más megmarad, még a bérleti díj is, a bérek díja, minden, és ebből a nagy összegből számítják ki azt a bizonyos 2% -ot.

Ezért is éri meg az IPA településen igényelni székhelyet, a székhelyszolgáltatás során.

0 Tovább

Megbízható székhelyszolgáltatás iroda

A Gross székhelyszolgáltatás központi irodája a 1027 Budapest, Bem rakpart 50. sz. alatt.

Könnyen megközelíthető főleg tömegközelekedéssel, a Margit híd budai hídfőjénél áll meg a 4-6-os villamos, de gépkocsival is könnyen eljuthat ide. Igaz most kicsit nehézkesebb a parkolás a villamospálya építése miatt. Most akcióban a fél éves székhelyszolgáltatás. Aki június 1-től székhelyszolgáltatást rendel, az +1 hónap ajándék hónapot kap, mindössze egy forintért! Ajándék számlázó, és bélyegző minden szerződéskötő ügyfélnek. Ne feledje, hogy székhelyszerződését megkötheti saját ügyvédje előtt is, akkor be sem kell hozzánk fáradnia. Székhelyszolgálat nem csak Budapesten, hanem Újlengyelben is, ahol iparűzési adó mentesség van. 

0 Tovább

Székhelyszolgáltatás - Ha hiányzik az irat az adóellenőrzésnél, ki felel?

Székhelyszolgáltatás - Adóellenőrzés, ki felel az iratokért?
Székhelyszolgáltatás Budapest

A székhelyszolgáltatás témánkon kicsit túlmutató, de egy igen érdekes probléma válaszát hoztam el. Mostanában elég gyakran fordul elő az a kérdés, hogy kinek a felelőssége az, hogy ha az adózó iratait az adóellenőrzés során nem találják.

Az ellenőrzés során, a NAV kéri a könyvelési dokumentációkat, mert csak ezek alapján tudja elvégezni a szükséges dolgokat.

Ilyenkor a NAV kéri az adózótól azokat a bizonyos iratokat. Sokszor fordul elő az, hogy az adózó arra hivatkozik, hogy nem nála, hanem a könyvelőjénél található meg minden dokumentáció, ezért nem tudja odaadni az adóhatóságnak ellenőrzésre.

Nagyon fontos figyelni arra, hogy alapvetően az adózónak kell megőrizni ezeket a bizonyos dokumentumokat, akár székhely vagy a székhelyszolgáltatás bejelentett címén. A lényeg, hogy amikor kell, akkor elérhető legyen.

Csak abban az esetben fogja elfogadni a NAV azt a kifogást, hogy a könyvelőnél vannak az iratok, hogy ha arról az adózó és a könyvelő írt egy megállapodást, amelyből tisztán és világosan kivehető, hogy az iratanyag őrzését a könyvelő vállalta.

Minden más esetben, hogy ha nem találják a székhelyszolgáltatás, valamint a székhelyen a szükséges iratanyagot, akkor a felelősség automatikusan az adózót terheli, kivéve persze abban az esetben, amit fentebb említettem, hogy van róla egy nyilatkozat, hogy a könyvelő őrzi meg.

A székhelyszolgáltatás témánknak ez már a határ „területe”, de mindenképpen érdemes, ha széles körben vagyunk tájékozottak, hogy ne érjen váratlan meglepetés.

Ha szeretnének a székhelyszolgáltatás igényléséről több mindent tudni, és kedvező áron igényelni azt, akkor keressék fel a linkelt szolgáltató oldalát.

0 Tovább

Székhelyszolgáltatás - Székhelyszolgálat, központi ügyintézés

A mai bejegyzésben egy kicsit aprólékosabban vesszük szemügyre azt, hogy mit jelent a székhelyszolgáltatás és a központi ügyintézés, milyen a viszonyuk, és hogy ennél a kettőnél mire kell vigyázni.

Az az alapvetés, hogy a központi ügyintézés és a székhely címe ugyanaz. DE!

Ettől el lehet térni, de csak akkor, hogyha az a létesítő okiratba feltüntetésre kerül, és a cégbíróság bejegyzi.

Mit jelent pontosan az, hogy központi ügyintézés helye?

Azt jelenti, hogy itt történik a maga a döntéshozatal, ami konkrétan a céget érinti. Innen irányítják a céget, és itt van a menedzsment is.

A központi ügyintézés nem terjed ki arra, hogy az ügyfeleket fogadják vagy egyéb, a tevékenységükkel kapcsolatos dolgokra. Itt nem a létesítő okiratban leírt tevékenység végzése folyik, hanem a minden olyan egyéb más tevékenység, amely a társaság helyes működéséhez szükséges.

A székhelyszolgáltatás egy roppant praktikus dolog, de, hogy ha nem a székhelyszolgáltatás címén történnek a fentiekben leírtak, akkor az iratokat előkészítő személynek mindenképpen kell azt jelezni, hogy a létesítő okiratba feljegyzésre kerülhessen.

0 Tovább

Székhelyszolgáltatás Budapesten

Székhelyszolgáltatás Budapesten akár INGYEN!
Székhelyszolgáltatás Budapesten

Milyen előnyei vannak a budapesti székhelyszolgáltatásnak?

Nem kell mondanom, hogy az előnyök mindenki számára szubjektívak, hiszen lehet, hogy amit valaki előnyösnek tart, azt egy másik személy előnytelennek érez a gazdasági társasága szempontjából.

Ma már bőven válogathatunk a székhelyszolgáltatás különböző variációi között, hiszen lehet az akár a fővárosban vagy iparűzési adómentes településen vagy egyéb más helyen. A székhelyszolgáltatás kérhető egyéb cégeljárásokkal, mint például cégalapítás, cégmódosítás, cégadás, és cégvétel.

Kérhetünk hozzá ügyvédi vagy könyvelői közreműködést.

Ezeknek a variációknak csak a pénztárcánk szab határt. A székhelyszolgáltatás Budapesten különböző árakon található meg. Nyilván függ attól is, hogy milyen helyen van, belvárosban vagy máshol található-e meg. Tisztában kell lenni azzal, hogy sokban megéri a fővárosban igényelni székhelyszolgáltatást, mert itt van az üzleti élet központja.

Másfelől viszont nagyon könnyen megközelíthető, hiszen helyben vannak a vonatállomások, könnyen megközelíthető a repülőtér, valamint autóval is könnyű elérni. Rengeteg hotel található meg, konferencia termek és egyéb előadó helyek, amelyek azoknak a cégeknek nagyon jól jön, amelyek nemzetközi kapcsolatokat építenek és ápolnak. Szem előtt kell tehát azt is tartani, hogy a partnerek elszállásolásáról és „szórakoztatásáról” is gondoskodni kell.

Nyilván, akik a fővárosban laknak, azoknak célszerű szintén a székhelyszolgáltatás igénylése során a fővárosba kérni a székhelyet.

Ilyen kis apróságokra is érdemes odafigyelni, amikor gondosan kiválasztjuk a megfelelő székhelyet.

0 Tovább

Székhelyszolgáltatás - A legjobb választás!!

blogavatar

A blog a székhelyszolgáltatásról szól. A székhelyszolgáltatás fogalmáról, intézményéről, elvi-jogi hátteréről, magáról a székhelyszolgáltatás piacról, a buktatókról, gyakorlati tudnivalókról, a székhely jogi fogalmáról stb. Próbáljuk a blogot gyakorlati szempontból megközelíteni, gyakorlati tudnivalókat leírni.

Utolsó kommentek